söndag 5 april 2009

Surprise!

Äntligen är jag i Sthlm, kom fram igår (2 dagar för tidigt). När jag pratade med mamma i fredags efter att ha varit på middagen på pipes så va jag väl inte den mest uppåt personen så mamma och jag kom fram till att jag skulle åka hem 14 timmar senare. Mamma erbjöd sig att betala biljetten snäll som hon är! Så jag åkte 8½ timma igår och va framme vid halv elva, då kom mamma och lillebror för att hämta upp mig och sedan köra mig till stora syster som hade födelsedags fest. Eftersom hon hade frågat mig någon vecka tidigare om jag inte kunde komma hem i helgen istället så jag kunde komma på hennes fest men jag sa bara att biljetten redan va betald och att jag hade plugg på måndagen, så blev det en riktig överraskning. Först mötte jag storebror utanför porten och han såg helt lost ut och sa bara "Vad gör du här? Amanda har du ljugit?". Jag gick upp för trappan och plinga på dörren, hennes sambo Y öppnade dörren och bara gapade, efter det tog jag några steg in och syster kom mot dörren, hon såg inte riktigt vem det var eftersom hon nyligen opererat ögat men när hon äntligen såg så skrek hon som jag vet inte vad och höll ena handen för ögonen. Sen kramade hon mig lääänge medans hon grät och knappt fick fram ord. Åh vad jag älskar henne och har saknat henne som tusan!! Kusinerna var också där och några gamla arbetskamrater från T.G.I Friday´s det var riktigt kul att träffa alla. Jag är så lycklig att vara hemma, har precis varit ute på promenad med lillebror, pappa och hans sambo. Jag låg och tänkte på det igår när jag låg i MIN säng på MITT rum med MINA fina tapeter att jag skulle aldrig klara mig utan min familj, familjen är det bästa som finns och dom jag älskar mest! Men ändå så åker jag alltid ifrån dom, alltid på rymmen. Måste nog sluta med det!

Nu ska jag se på "Landet för länge sedan" med lillebror, precis som förr ♥

4 dagar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar