torsdag 2 april 2009

Jippoho och bläää !

Hade slöjd i skolan idag, det va sjukt kul. Vi skulle lyssna på en saga och sen i grupper göra figurer och grejer efter hur v trodde sagan typ såg ut. Jag gjorde en häst, den va fin men ingen förstog varför jag gjorde den eftersom det inte fanns någon häst i sagan vilket jag inte riktigt hade förstått faktiskt. Men den fick vara med ändå och sen fick jag ta med den hem, nu står fina hästen och kollar ut genom mitt fönster!

Såg på mitt mjölkpaket att det går ut samma dag som jag åker till Fårö, förståår ni vad det betyder? JAG ÅKER SNART TILL FÅRÖ!! Åh gud va jag e lycklig, nu är det 4 dagar till jag åker hem till Sthlm och 7 dagar till jag åker hem till Fårö. Jippadobee!!! Helt sjukt, jag mår BRA!

MEN NEJ! Jag mår inte bra för att Tn flyttar tillbaka till hennes gamla hem imorn och NEJ jag mår inte bra för jag kommer sakna henne så mycket att det gör ont och NEJ jag mår inte bra för jag kommer ha såå tråkigt utan henne och NEJ jag mår inte bra för jag suger på att säga hejdå! Kan vara för att jag inte vill säga hejdå och har gjort det allt för många gånger senaste året... vill inte!

Wednesday, Thursday break my heart

2 kommentarer:

  1. Vi ska aldrig säga hejdå! vi ska säga "ses snart igen kååååååmpis!" puss älck! <3

    SvaraRadera