tisdag 7 april 2009

En dag i värmen!



Idag har jag varit på stan med min älskade syster, det va sjukt mysigt. Vi va och åt lunch så äntligen fick jag äta sushi igen, sen va vi på gamla jobbet T.G.I Friday´s och drack lite kaffe och träffade gamla arbetskamrater vilket alltid är lika trevligt, massa glada ansikten och massa kramar e alltid mys! Efter att ha suttit där ett tag så gick vi lite på stan, köpte äntligen såndär flätgrej man har i håret, smått dyr 115 kr, men sjukt värd!! Efter att ha gått runt ett tag så träffade vi Vonka en snabbis men hon hade brottom iväg så får ta det nästa vecka, sjukt kul att se dig iaf det va ju ett tag sen !



Efter en heldag på stan tog vi bussen förbi mamma så hon kunde slänga på vovven på bussen och sen åkte vi vidare till l-ö banan för att åka vidare till pappa. Vi satt där och pratade ett tag och åt middag. Sen tog jag, syster och vovven en promenad hem. Gick förbi gamla huset men svängde aldrig ner för att titta på det, kändes lite för jobbigt just nu så vi gick vidare, mellan Högberga och Kottla va utsikten grymt fin men gick inte riktigt att ta ett bra kort på det tyvärr, men imorn blir det promenad i kappsta så då får vi försöka igen:)

Orkar inte skriva så utförligt idag, sjukt trött, kanske en annan dag. God natt!




JAG MÅR SÅ BRA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar