onsdag 22 april 2009

Mognat eller bara rädd ?

Jag pratade precis med min kära JessJess! Berättade hur lugn jag blivit här uppe, hur annorlunda jag är när de gäller vissa saker (säger inte vad;P) jag kanske har mognat, näää. Kanske är jag bara rädd att hamna på gamla spåren igen, kom väl på när jag räknade ut endel saker att mitt gamla spår inte va ett bra spår, inte alls. Sen i sommras, slutet av sommarn, början av september, alltså då jag flyttade hit har jag blivit lugn. Jag har ändrat en hel del vanor om man kan kalla de så... Frågan är hur jag blir i sommar då, när jag är tillbaka på Fårö och Mallorca där gamla vanorna finns/fanns. Vi får väl se om jag mognat eller om jag bara är rädd för fel steg här uppe...

Vad höll jag på med då ? Vad håller jag på med nu ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar