onsdag 15 april 2009

Jag é en fjäril i magen !

Jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag håller på med. Mina känslor bara sprutar åt allahåll känns det som, som att jag veeeerkligen borde ligga och gråta haha. För det första har Påsken varit kaos och min hjärna har spunnit som en spidad get i 180, för det andra ska jag tillbaka till Ume imorn vilket jag inte är sugen på för 5 öre. JAG ÄR LÄPPSTIFT PÅ TANDEN! Men å andra sidan kommer Norris och Linnéa på fredag o de ska bli så raket sjukt korv olle kul!! Jag sitter och skuttar i sängen just nu, borde va anus trött. Har vart med pappa, Teo, Hallon och Alfons i skogen vid Brevik idag och sprungit runt och här hemma har jag inte kunnat sitta still en sekund, tror de va Hallon som blev trött på mig för en gång skull. JAG E KÄRLEKEN, JAG E DIN VÄN! Lalalala imorn ska syster älskade Lovis operera andra ögat ääntligen ska hon få se normalt igen ! JAG É EN FJÄRIL I MAGEN!

Kollade på gamla filmer från när vi va små igår, de va riktigt roligt att se hur vi va som små. CalleJoan va så skuttig och glad och snackade som jag vet inte vad, han dansade med världens ståhej på deras uppvisningar på Lasse Kylers eller va de nu heter, Lovis va också jätte sprattig och glad, dansade och sjöng hit och dit. Jag själv va mest jobbig tyckte jag de verkade som, jag skuttade efter och skulle dansa i kameran då pappa filmade Lovis och jag flängde runt som en liten iller utan stopp, bestämd och jävlig! Teo va bara liten och envis haha! En sjukt kul film för er som vet hur jag är när det gäller ord som "älskling" och "jag älskar dig" och sånt, va när jag och min kusin Ida satt och lekte med barbie och jag hade en Ken docka och och en barbie i handen. Så sa jag det som att Ken dockan sa "hejdå älskling" när barbie dockan skulle till jobbet, och barbie dockan röt till "säg inte sånt töntigt till mig!" och smällde till han på käften, sen sa jag till Ida "Nu va han dum" hahaha snacka om att jag alltid vart sån!! Okej i text men jag klarar inte av sånt för de mesta, aaah ni vet... Va så roligt att se likheter från dåoch nu!!!


JAG È DEN SOM LYSER I ÖGONEN!

Ajajaj jag spricker snart, wiiiaaapio varför e jag så glad och typ lättad?? Nästan inte helt okej.


JAG È EN FJÄRIL I MAGEN ! EN LITEN FJÄRIL I MAGEN

1 kommentar: