onsdag 11 mars 2009

What to do???????

Jaadu nu dyker frågan upp i huvet igen, ska jag ta och fara till Teneriffa igen? Det va ju faktiskt den bästa tiden någonsin, så sjukt roligt, härliga människor och lyxlivet! Om jag inte haft H.H.H.H nu så hade det faktiskt inte varit mycket snack om saken, jag hade faktiskt sagt till Ag på en gång att jag kommer i oktober för att hjälpa till på Göta Kanal en säsong till. Så härlig ö, alltid varmt och bara leva livet en gång till, sen kanske jag kan växa upp. Eller nått. Men det vore så kul, visst det är jobbigt kanske första månaden och sen över jul och lite där i slutet men när man väl kommer hem till sverige så vill man inget hellre än att bara fara tillbaka och strunta i tankarna om hemlängtan, hemma kan man vara länge sen (har jag verkligen märkt nu) men Teneriffa är ju faktiskt bara ett halvår... Frågan e om jag skulle kunna ta mig igenom den här längtan tillbaka igen? Skulle väl antagligen bara bli mer fäst vid ön och människorna om det nu går... Kanske helt enkelt får flytta dit, ne men ååh jag saknar det!


Playa de las Americas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar