tisdag 24 mars 2009

Vem vet ?

Åh vad jag längtar till imorn vid typ 15 tiden, då e tentan kuggad och vi ska sola och till stan och massa kul, funderar på att sätta mig i det där vita konstiga braiga rummet faktiskt, skönt att sitta och tänka. Har ni tur så skriver jag några otroligt smarta rader då jag sitter där inne och kanske tillochmed klurar ut hur livet egentligen fungerar, vem vet, kan hända, kan bli kul, vi får se. Bara framtiden kan avgöra hur smart jag kommer vara imorn och hur bra jag kommer se och sånt, kanske vaknar och ser hela världen i blått, skulle vara grymt! kanske skulle kunna tjäna pengar på det vem vet, ingen vet, inte du och inte jag. Men det knepiga skulle va att ingen vet ju att jag ser i blått för jag kan inte bevisa det, dom kanske bara tror jag spelar dum och säger att stolen är blå fast den är super bahaba röd. VEM VET? Och jag kanske bränner skallen av mig imorn i solariet för att jag blitt så blek, så jag kanske inte ens borde gå dit? Ingen vet. Jag åkte med 8an idag till vasaplan och det var en robot som körde, han hakade upp sig och körde mot rött, han kanske måste bli smörjd, vem vet?

Tänk om det var valen som utrotade dinosaurierna, den är ju sjukt stor och det var dinusaurien med, den hör lixom inte in i vår nya värld, så den åt antagligen upp dinusarierna innan människan kom och sen har vi fått för oss att dom bara dog ut bara sådär, vem gör sånt lixom? Jag ska nog blir vetenskapsman också, sånt kan nog va kul att filosofera lite, hitta på sagor om djur som kanske aldrig ens funnits. Spännande man kan göra dom! Kanske att bär faktiskt var vandrandebär förr i tiden men nu vågar de inte gå längre för då blir dom lättare bruna, därför hänger dom flesta kvar på kvisten då vi plockar dom. Då borde ju faktiskt nästan vegetarianer inte äta hallon heller, det är lika levande varelser som djur!


Sitter i sängen och försöker plugga lite till tentan imorn, behövde bara skriva av mig lite innan jag fortsatte. Annars blir det korvstoppning från alla håll, sjukt mycket tankar man har asså. Kanske kan sälja några så jag har råd att tatuera mig i helgen. Smart!



Fint med den bakom örat ändå! Jag vill! Ska göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar