måndag 2 mars 2009

"Var e min paj ?"

Har precis pratat med min älskade J, fan vad jag saknar dig. Blev så glad att prata med dig om gamla minnen och allt, "var e min paj", " han hoppa upp på cykeln och.." eh jag fattar fortfarande inte den där meningen:P Men det med tuggummit glömmer jag inte, eller rättare sagt den känslan och smaken glömmer jag aldrig, haha fy fan det va en upplevelse! När jag kommer hem den här gången måste vi ses så är det bara. Schessica + Schamanda såklart, klirr! NÖÖ
Under tiden jag pratade men min älskade J så fick jag ett sms jag inte förväntat mig, konstigt hur folk kan höra av sig bara sådär efter nått år, inge vettigt att säga bara lixom höra av sig för att, eller vad ville han ?

Iaf.. helgen var kul, eller ah H.H.H.H blev lite små sjuk så de va ju inte så kul, hon mådde bättre på lördagen iaf så jag kunde dra på bandyn med Fr och de andra. Det var sjukt kul, vi träffades allihopa vid typ halv fyra och började dricka sen kl fem började matchen och vi skrek och tjoade. Det var riktigt kul, antagligen blev det roligare än sist eftersom vi hade träffats innan och börjat festen plus att vi hade med oss sportflaskor, smart! Men iaf skit kul, sen for jag hem till H.H.H.H ett tag för att nån timme senare dra på förfest. Där var det trevligt, jag blev otroligt lycklig och skrek "jaa coop coop" när C fråga om det var nått konstigt med mitt äpple, mer tänker jag inte säga om det, haha! Sen gick vi till NH där det inte var så mycket folk faktiskt så jag och Ma gick till Epuben där vi träffade Je och hennes vänner, men även An, Pe och gamla sambon med kompisar. Jag hade faktiskt riktigt kul till typ sista timmen av kvällen då jag va mest arg, antagligen överreagerade som vanligt på fyllan men satan jag va arg! Varför ska man hålla på att slåss? Jag fattar inte det, sjuka jävlar och tänk att jag trodde faktiskt gott om honom det är nog det jag blev mest arg över, skit kille! Ma stannade inte så länge för det va snusk killar där som höll på och äckla sig som vanligt på Epuben... Sen träffade jag även en bekant hemmifrån ön som jag inte träffat på ett bra tag så det va trevligt, jag hamnade i nått slags chocktillstånd så jag stog och skrattade och frågade va han gjorde där kanske 5 ggr? Blir lite knäppt att träffa folk här uppe som man inte ens vet är här, det blir så förvirrande, men iaf skulle han få besök av en gemensam vän om inte allt för länge så det blir kul, om han nu vågar höra av sig efter i lördags, moahaha.

Quack, quack I´m a fucking duck

2 kommentarer:

  1. Saknar saknar saknar min Schamanda! Pajen, cykeln, plong.. kolla på tecknat.. Gadget. SJUKT!! Klirr vad jag älskar dig NÖÖ

    SvaraRadera
  2. hahaha Gadget och strutsen!! fan glömde ju dom;) Älskar dig med ska du veta Jess<3

    SvaraRadera