söndag 15 mars 2009

soooooft

Hade så satans kul ikväll. Ursäkta stavfel men e full. Gick till Mad vid halv åtta tiden tror jag och mötte tjejerna sen gick vi direkt till festen, där va inte mycket folk men de va liste mys, vid kvart i nio gick jag hem o rasta H.H.H.H. när jag kom tillbaka satt jagmig o prata me Vi och Jo ett tag sen va nåra påväg att gå.efter ett tag skulle vi gå till NH, Mad va lite full så jag tog henne i armen så gick vi arm i arm till NH en knais väg men de va trevligt. När vi kom in på NH så satt Sim och hans kompis där(dom som gick tidigare från festen) så jag satte mig vid dom och resten av gänget satte sig vid ett bort brevid, jag kände att fan dom snackar jag jäömt me så sitter me Sim o hans vän ett tag. De va sjukt lite folk o dom som va där va sjukt fukka så när Sim sa att dom skulle in till stan o möta en gamal nollningsvän i stanså sa jag att fan jag e på. Jag brukarf inte hänge me Sim men jag GICK med dom in till stan och de båda höll ik mig på varsin sida (för mina hala klackar). vi gick och pratade och skrattade
SJUKT KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar