måndag 16 mars 2009

Ensamvarg

Det är så otroligt skönt att vara själv faktiskt, jag klarar inte av förhållanden vilket jag tror även andra har märkt ganska så starkt. Bara så skönt att inte ha någon som man måste prata med varje dag och som man måste planera veckan efter eller med. Jag tror det kan vara bra att vänta med förhållande, som mamma sagt att hon önskar att hon hade väntat och varit själv längre, att hon hade levt livet och rest runt mer och så innan hon skaffade ett riktigt förhållande och eftersom jag inte ens kan ha ett riktigt förhållande så är väl de bra kanske. Vem vet, jag kanske helt enkelt är för omogen eller har för svårt för att bli kär... Iaf jag e lycklig som singel, självklart kan det kännas tomt och ensamt men jag e rädd, tror jag, eller vad vet jag. Tjoho

1 kommentar: