måndag 23 mars 2009

SKRÄP HORMONER

Jaha då va iaf redovisningen avklarad, nu va de bara att plugga till tentan på onsdag och sen hemtenta till fredag, fy sjutton jag orkar inte mer. Hur ska man veta vad man vill bli egentligen? Absolut jag vill jobba med barn men inte bara, jag vill utbilda mig mer! Vill bli Grafisk Designer och jobba med bilder och jag vill jobba utomhus kanske som trädgårdsmästare? Ah iaf, what to do? Känns så stressigt nu när man börjar bli gamal, eller kanske inte riktigt gamal men 21 är ju inte direkt 15. Önskar jag kunde åka tillbaka till 2005 på fårö med dig J, hade så kul och världen va så stor.

Jag kanske måste sluta fly har jag kommit på, hålla mig i en och samma stad i iaf ett år, har iof bott här i ett år efter sommaren men jag e så lej på Umeå nu, jag vill ha nytt! Jag vill känna mig lycklig och skrattig igen, precis som i början här och på alla andra ställen. Man blir så lätt grinig och bitch huggig då allt börjar bli lej och skit. Jag trivs här de göör jag men jag vill ha nytt, jag vill ha mer! Hoppas bara på att det känns bättre efter sommaren då man fått en pause från student livet här i Ume och tycker det är kul att komma tillbaka... hoppas hoppas!

Nu sitter jag här med keso och äpple, det är inte särskillt gott längre men fan skit mens man blir ju så sugen på allt, måste man blöda och gå runt och vara känslig 5 dagar i månaden bara för att veta att kroppens "bli-med-barn-funktion" funkar, de kan väl visas på annat sätt, inte ens säkert att den funkar ändå ju då blöder man ju heeelt i onödan! Skulle räcka med en finne på hakan, då vet ju dessutom alla andra att de ska hålla sig borta den dagen (finnen får bara vara där en dag). En varningssignal i fejjan plus att vi slipper blöda floder och bli irriterade på allt runt omkring, jag skulle tillochmed gå med på att den blinka till då hormonerna tar över, är ju bra att vet då andra har mens också så man vet när det är dags att ta skydd. Vem vet jag kanske har världens bästa liv men dagar med blödande kussimurra och svidande bahoobas så känns ALLT piss. Kul blogg inlägg det här blev, irriterad och härlig, det är jag idag! Tänk att vara pojke då, iof kan dom väl ha problem me ståfräs och så vidare, kan ju inte heller va kul... Vi kan ju iaf dölja om vi är kåta, eller iaf endel av oss...

Va iaf sjukt kul med redovisningen med våra fina filmer, speciellt bloopersen starkt jobbat Tn! Vi hade en riktigt bra grupp faktiskt, JAG VILL HA GODIS, iaf så känns det tråkigt att inte gå i samma klass nästa kurs, orka dela upp oss igen bara för skit praktiken!
Ursäkta utbrottet i mitten av meningen men jag vill ha godis, lakris och choklad i mängder tack, tjillabanga nu fick jag nått glädje skjut i kroppen men de försvann lika fort igen, haha herregud vilken sur särring jag e just nuuuuuu!

Igår låg jag vid datorn och väntade på att bloopers filmerna skulle laddas klart frånjaa haha, oj de där "jaa haha" skulle till Tn på msn men hade fel runta uppe, men iaf så precis när laddningen äntligen skulle vara klar så la datorn av, jag blev så nedrans förbannad att jag började gråta och somnade. HORMONER GÅ HEM! Men imorse skuttade jag runt och sjöng som vanligt igen.


17 dagar kvar

1 kommentar: