onsdag 6 maj 2009

"Wzup?"

Far min ringde idag och pratade in meddelande på mitt mobilsvar, blev en aning förvånad när det ända han sa va "Wzup? Vi hörs, kram." Jag skrattade ett bra tag för mig själv efter jag hörde det, vad hände pappa? Knasfar!

Imorn har vi gosedjurskalas på prakitiken så råttan Egon som pappa skickade till mig när jag bodde på teneriffa få följa med, sen kommer även en lärare från uni och hälsar på som ska kolla på när jag håller i en dans och rörelse aktivitet med några 4 och 5 åringar. Skulle ha varit 3åringar men testade det idag och det gick lixom inte alls... Men med dom äldre gick det okej så får bli så.. E så nervös så jag vet inte vad, baha! Idag va de iaf riktigt kul på praktiken, tiden gick grymt fort jag vi hade kul hela dagen lång!



Jag och Egon på Teneiffa för lite mer än ett år sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar