tisdag 5 maj 2009

Det regnar nu. Känns inte så lockande att cykla till praktiken imorn men har vart hemma sjuk 2 dgr nu så måste verkligen.
Jag hade sånna konstiga drömmar inatt, trodde verkligen jag hade kissat i sängen när jag vaknade men va bara ruskigt svettig. Vet faktiskt inte riktigt vad jag drömde men obehagligt va det, någonting från praktiken var det iaf. Blev lite orolig när det va så snuskigt blött i sängen bara så tänkte att nu må jag prata med någonom det ska fortsätta såhäär, inte helt okej... Men det va inge urin i sängen, bara makabart mycket annan vätska från kroppen, förstår att ni tycker de är otroligt trevligt att läsa det här men jag har faktiskt inte mycket annat att skriva.


Pratade med Frida, söt Frida igår, hon ville att vi skulle ha lite mys med middag och så innan Simons och Kautos inflyttningsfest på fredag, det lät ju trevligt. Kul att hänge lite me lärargänget igen, det va ett tag sen, iaf ett tag sen vi samlades "allihopa". Kommer nog inte bli alla på fredag heller men många iaf. Kan bli kul!


Har börjat packa nu, Emma och Norris kommer på fredag så ska försöka åka med lite packning till Norris förråd på lördag. Känns skönt att börja i tid. Är såå trött på att packa nu, måste verkligen hitta nått där jag kan stanna iaf ett år. Pallar inte flytta mer nu!! Attans va skönt det skulle vara att bara tacka ja till Sthlm universitet och bo med syster eller nått. Där är ändå alltid hemma och jag vet att jag kan stanna där, utan att behöva åka långt för att träffa alla. Men men Ume é bra... Men ändå Stockholm i mitt hjäärta !


Jag saknar min familj !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar