torsdag 7 maj 2009

Slette penis och kissa i look !

Praktiken idag gick bra, mycket bättre än jag trott faktiskt. Hade skrivit planeringen lite fel men annars tyckte hon typ allt va bra, wiie. Rektorn på förskolan e lite rolig faktisk, han va lite läskig och otroligt pratig i början!! Men nu e han typ bara rolig, idag på rasten efter lunch så kom det in två prao elever från Stjärnan som gick väl typ i åttan så rektorn och en av förskollärarna satt och skoja lite med dom, sen sa rektorn bara "Förlåt men jag har suttit och pratat med en Sthlmare idag, då blir man lite dum i huvet!" typ nått sånt liknande, sen kollade han bara på mig och log. Jag skrattade kan jag säga kanske inte så kul när man läser det bara men de va bara så fel, kul typ helt enkelt! Sen kom han in i rummet där jag skulle prata med min handledare och uni lärare men uni läraren va på toa och handledaren va och hämtade kaffe så frågade han hur det gick och jag sa att jag va så osäker, kändes inte så bra typ men då sa han bara "Om det går dåligt, så säg bara att du är från Sthlm så förstår hon, sånna har man inga förhoppningar om", haha okej? Knäppknäpp.. Ne men jag trivs faktiskt riktigt bra på praktiken, det är kul! Skulle lätt kunna jobba där!

Lovis min älskade syster mår bra igen, hon ser igen, wiie!! Pratade precis med henne i telefonluren då jag gick för att köpa bajspåsar på coop och hon ser igen, tititititata, hon ser igen! Älskade saknade underbara syster!!!

Om en månad flyttar jag hem, sen är det bara några dagar till jag flyttar till Fårö för sommaren, ska börja jobba 13e eller 14e så åker väl dit typ 11e, SHIBBY ! Imorn är det inflyttningsfest, kan bli kul! Norris och Emma kommer också, kan bli en kul helg :)




Jag saknar ToveSnus!!
Slette penis och kissa i look .

Sommar 09 . Fårö vår-ö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar