tisdag 26 maj 2009

Sjukt lätt kär? Eller bara sjuk ?

Annika sa idag att man kunde se på folks amorbågar om man blir lätt kär, jag har väldigt djup amorbåge vilket tydligen betyder att jag bli lätt kär, eller som Annika sa "Amanda du blir sjukt lätt kär" när hon kolla på min läpp. Jag tror inte på de, jag har ju inte vart kär många gånger om man säger så. Typ en gång lixom, okej kanske två då...


"Det har visat sig att människor
som är kära mår mycket bättre
och i avsevärt mindre grad riskerar
att dra på sig sjukdomar än
folk som inte är det."


... eftersom jag så sällan är sjuk så kan man ju se de såhär, antingen att jag går runt och är kär jämt och ständigt men vet bara inte själv vem killen är.. eller så är den kroniska sjukdomen inräknad så som att jag är sjuk jämt ?






VEM VET ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar