tisdag 26 maj 2009

Söndags nöje och annat...

I söndags fick Emelie nått ryck av varmkorvsug och hon hade en plan på 3,5or på balkongen vilket va en sjukt bra ide måste jag säga. Vi tog oss ner till Strömpilen för att köpa 3,5or, varmkorv och cigg. Kom hem vid 17.30, satte oss på balkongen och drack öl och rökte som skortstenar, tror vi satt där i typ 5 timmar faktiskt, va riktigt trveligt och skrattigt och så, blev lite lulliga. Skönt att va lullig på en söndag.. oja. Men inte lika skönt med 23 ungar+Hallon dagen efter, va på besök på förskolan jag praktiserat på, kände väl då att jag inte mådde helt bra och borde inte ha druckit och rökt kvällen innan absolut INTE rökt så mycket!! Men tack för en trevlig kväll iaf balleflumm Bubblan haha, va fan fick vi allt ifrån?

På fredag börjar yran så då gäller de att vara på ängarna tidigt, samma gäller lördagen och då är ThereseNorris här, fyfabian vad jag längtar! Ska bli så kul Norris och jag längtar sååå!!! Wiiie, saknar dig!!

Om två veckor är jag hemma, helt otroligt vad de ska bli skönt att komma hem och träffa familjen. Lillebror ringde idag och berättade om sin avslutning och någon musik dom skulle spela då han och några kompisar, jag saknar honom så mycket! Så kul att höra hans röst och veta att han mår bra, va längesen vi prata på telefonen... Men saknar hela familjen! Blir Fårö den 12e så inte mycket tid hemma men den ska jag ta vara på! En annan spännande sak när jag kommer hem också, tihi. GAAAALET.

1 kommentar: