lördag 9 maj 2009

Riktigt kul kväll !

Har varit en riktigt bra helg hittills, igår va jag på inflyttningsfest hos kautto och simon, mycket trevligt, träffade folk jag inte träffat på läänge! Fick för mig att jag skulle ringa Paco av någon konstig anledning, visste ju såklart att han aldrig skulle kunna svara men jag gjorde det iaf, nån spansk tant sa nått i luren och då gav jag upp, så istället gick jag ut på balkongen och ställde mig mot väggen och pratade upp till himlen. Måste ha sett så dum ut! Men de kändes iaf lite bättre efter de och jag hoppas han hörde mig. Vid elva tiden va de dags att dra. Skuttade mest runt med Mikaela, vi hittade (?) en cykel som vi lånade och försökte skjussa, sjussa hur stavas det? aja iaf till nh. Det gick väl sådär måste jag säga men vi kom fram tillslut vid liv, Mikaela va lite blå slagen efter att jag fällt henne med cykeln men annars mådde vi nog bra. Hon hittade ragg på vägen som hette Joel, han va snygg och de va jag tydligen inte rädd att säga till honom. Kändes konstigt att vara på nh igen, har inte varit där på så länge men de va sjukt kul, träffar så många man känner där och så. Så jag flängde runt och letade efter alla som vanligt, sen sprang till nästa. Dansade lite faktiskt, sen stog jag i baren och snackade med "idioten" som jag har bråkat med varje gång jag träffa honom sen jag flyttade hit, men vi blev vänner igår tror jag. Jag försökte leka psykolog och klämma ur han varför han va så bitter o bara tjaffsa med folk. Till en början tyckte han bara jag va dum i huvet men sen blev han faktiskt trevlig så vi pratade på ett tag. Trevligt! Sen kom Emelie med vänner, kul kul! Jag, Maria och Camilla sprang över till Epuben en snabbis där vi dansade runt lite med Jennie, Emma, Alex och dom men de blev bara en snabbis så sprang vi tillbaka till nh igen.
Jag och Jens hade bestämt att vi skulle ha en gladiatorfylla igår kväll men de gick inte så bra, ingen av oss blev gladiatorfull så vi fick sätta igång aktiviteter själva. Jens började springa mot en kontainer som han flög i. Simon trodde inte jag skulle våga men jajjemensan, jag sprang som kontainern och in i kontainern. Då va de bara att starta om så jag testade en gång till men de gick inge vidare, tillslut hittade jag en stege på sidan som jag tog somhjälp och skuttade i. Så där stog vi i kontainern och skulle nu ta oss ur igen, men de gick efter många om och men... kul va de iaf!
När vi skulle börja gå hemmåt så började jag av någon annledning prata med ett gäng mörkhyade som stog utanför nh, jag försökte nog bli kompis med dom men misslyckades rejält. En av dem blev så himla sjukt arg på mig för att jag inte visste var landet dom kommer ifrån ligger någonstan, hur skulle jag veta de? Hade aldrig ens hört namnet på landet. Jag bad honom berätta var de va men han vägrade och tänkte nästan slåmig tror jag, han blev så upprörd att hans kompisar fick hålla i honom medans dom bad mig snällt att gå därifrån. Så går de när man försöker vara snäll...

När jag kom hem åt jag min kalla slibbiga började, Hallon hade bajsat i min säng så fick fixa lite. Gick in på msn och snackade med David, där va klockan tydligen runt 12 på dagen så han va antagligen inte lika full som jag. Vi började snacka på Skype, fick se lilla Harry och vi snackade om allt och inget, va kul att höra hans röst igen måste jag erkänna. Men efter ett tag la datorn av så hann inte säga hejdå eller nått men de kommer väl fler tillfällen hoppas jag!

Idag har jag tvättat och varit seg. Åkte in till stan för att fika med Norris och Emma en liten stund sen hem igen o sen ska jag till Norris och se på film eller nått, snacka lite skit typ. Mys!

Blir nog ingen korrefest för oss tyvärr Jenny, och inte heller utgång Jennie.. en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar