tisdag 7 april 2015

Idag har vi gått!!!

Idag har vi gått och gått och gått men kom aldrig fram.. På förmiddagen gick vi ner till hamnen i Sanremo och tog en kaffe och en öl, trevligt ställe med trevlig personal! Sen tog vi en promenad i stan som var och en god lunch. Sen var det ut på äventyr...

Jag ska börja med att säga att jag älskar Henrik, han är världens bästa pappa till vår son och han är verkligen min bättre hälft.

Men satan vad irriterande han kan vara, vi skulle gå till något typ av vin ställe han hittat på någon karta någonstans och det här vin stället ska ligga "precis bakom vårat hotell". Vi gick och gick, tittade på kartan och gick lite till, kom fram till en BRANT lång backe som vi gick upp för och väl uppe skulle vi ner igen. Innan vi gick ner frågade jag om vi inte bara skulle fråga någon var det här stället låg men Nej!! Det skulle vi inte fråga så vi gick.. Vi kom fram till en lååång trappa där vi bar ner Colin i vagnen för att komma till en öde kata, vi gick sedan ut på stora gatan vi kom från från början sen gick vi upp för nästa backe för där måste det ju ligga.. Nu har vi gått cirka 1,5 timme och jag börjar bli trött och kissnödig! "Snälla vi frågar någon??!!" "Nej men nu vet jag var vi är" vi går ner för backen igen. Vi gick ner för backen och tillbaka till den branta långa backen vi gick upp för förut, jag tänkte bara att det gör jag inte!!! Men vi gick upp och sen fortsatte vi gå i uppförsbacke, bar upp Colin i vagnen för en lång trappa och sen gick vi lite till i backe tills vi tillslut 2 timmar senare hittar stället som har stängt!! Jag va så trött och hungrig och hade skavsår, men tänk ändå får han mig glad, den jäveln!! Vägra be om hjälp om vägen ❤











Uppförsbacken...



Utanför hotellet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar