söndag 12 april 2015

Hemmaaa!!

Nu är vi hemma i Solna igen. Resan upp gick från Ängelholm gick ok, Colin lite gnälligt än vanligt men sov lite iaf. När vi väl kom in i lägenheten kände jag en väldig lättnad och min första tanke va "men vilken fin lägenhet vi bor i" inte riktigt tänkt så sen vi va på visning här för lite mer än ett år sedan. Sen kom jag på att precis när vi flyttat in blev jag sjukskriven och efter att ha varit i lägenheten en halv graviditet varje jävla dag utan att ha ett jobb att gå till så kom Buddha ut och mina dagar i lägenheten fortsatte. Jag va nog helt enkelt less på lägenhet och blev det väldigt snart efter att vi flyttade in.. Men kul nu att se den på ett annat sätt!

Konstaterade precis att Colins säng måste ha krympt medan vi varit borta, han ser ut som en bjässe i den!

Vilken resa vi har gjort!! Kan knappt fatta det, vi har varit i 13 länder och fått uppleva himla massa fantastiska platser. Men det bästa med resan måste jag säga har varit att få se Henrik och Colin tillsammans, hur glad Colin blir av att se sin pappa och hur fantastisk Henrik är med Colin. Finns inget finare i mina ögon!
Man kan lätt glömma sådant i vardagen då det är mycket att stå i så därför är jag tacksam att vi gjort denna resa och jag fått se den kärleken mellan dom varje dag i 4 veckor!!! ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar