onsdag 5 november 2014

Any day now...

Nu har hela 37 veckor gått så nu ska han ju faktiskt vara färdigbakad där inne.. Senaste dagarna har jag fått sammandragningar som får mig att sluta andas, får såå svårt att andas när sammandragningarna kommer att jag nästan får lite panik. Han måste vara stor om han får mig att halvt dö för att han trycks in mot lungorna. Får klaustrofobi bara jag tänker tanken på hur trångt han har det där inne.. obehagligt!

Om 9 dagar är det iaf över, nästa fredag kl 7.30 blir vi inskrivna sen tar det ca 1 timme innan vi får träffa den lille sparven! Så mycket känslor, senaste dagarna har jag grinat varje kväll, det är så mycket tankar och känslor nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner mig så instängd också, jag sitter fast i denna lägenhet. Va förbi jobbet igår, jag ångrade mig bara jag kommit på bussen på väg dit, kroppen är för tung nu helt enkelt så jag får stanna hemma..

Sen det här med namn.. Henrik är helt inställd på att han där inne är en Colin och det kanske är en Colin men jag vågar inte rikta in mig för mycket på det. Han kanske kommer ut och ser ut som en Milton eller Louie, det kan vi ju inte veta. Vi har bara såå svårt att komma överens om namn så vi får hoppas på att han är en Colin helt enkelt! Colin Teodor Bror.. heter du så?! Vi får väl se..

Henrik och jag som småttingar..
kan bli en spännande blandning...




Snart är vi tre  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar