fredag 2 november 2012

Nervös..

Stor dag idag, har "hittat" min "farfar", jag såg honom iaf som min farfar.. Han försvann när min farmor blev sjuk när jag va liten. Efter det har jag inte sett röken av honom, men jag har tänkt på honom ofta! Han hade ett barnbarn som jag lekte mycket med och tyckte väldigt mycket om. Eftersom jag bodde mycket hemma hos farmor och "farfar" Lasse och de m va så speciella för mig så kom jag både Lasse och hans barnbarn väldigt nära. Idag hittade jag barnbarnet på facebook (förhoppningsvis hon) skrev ett meddelande till henne för att få reda på om det va hon. Jag hittade Lasse på hitta.se och fick reda på att han lever, 83 år gammal. Jag har inte träffat honom eller någon i hans närhet på snart 20 år... Jag är nervös!!



Vad händer nu?

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande men förstår att det är himla nervöst!! efter så pass många år och ingen kontakt.
    Men det här fixar du! Hoppas att det inte blir en besvikelse, och att det kommer kännas bra att ha en farfar igen!! puss

    SvaraRadera