måndag 27 augusti 2012

Vad hände egentligen på Ica maxi?

Så här är det... Jag har diabetes och när jag får lågt blodsocker kan jag bli lite knäpp om man säger så, när jag är i detta tillstånd kallar vi mig Linnéa vilket är mitt andranamn! Jag, hallon och Henke gick till Ica maxi för att handla yoggi, C-vitamin och glass.
Hallon och Henke väntar utanför eftersom Hallon faktiskt är en hund även om man inte kan tro det ibland. Iaf gick jag in för att handla de tre saker vi skulle ha.. Nästa sak jag minns helt klart är att jag äter kexchoklad gåendes hemåt med matkasse i handen pratandes med Henke om någon engelsk talande kille som frågat om Hallon. 
När vi kommer hem visar det sig att "Linnéa" har inte bara köpt de tre sakerna utan även en gris, tandborstar och nagellack. Det sjuka är att jag lyckats köpa allt vi skulle ha och betalat allt helt själv! Jag märkte inte att det låg en stor mjukisgris i kassen eftersom jag hade allt i en stor Ikea kasse och grisen väger inte mycket!

Hallon verkar gilla grisen iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar